Wednesday, 10 May 2017

Live painting in Osaka ENDS!

final image

GW中に大阪の阪急うめだ本店で開催された、Miller Harrisの催事でのライブペインティングが無事終了いたしました。

3日間に及ぶイベントは私も初めてで、どうなるのかとてもドキドキしていたのですが、とても自由に楽しく描くことのできました!
仕上がりはこんな感じ↑。初夏をイメージして描きました。

人混みの中、足を運んで見に来てくださった方々、また足を止めて見てくださった方、皆さま本当にありがとうございました。

day1. before start
day2. work in progress
day2. work in progress
day3. work in progress
day3. bottle painting

またこのライブペイント用に、アクセサリーブランドのRACKETSさんが特注イヤリングを作ってくださいました!すごーく素敵で、作業中にも沢山の方にお声がけいただきました!
ear cuff & earring
an earring

Live painting in Osaka ends! I never done 3days painting session so I was bit nervous but actually it was fun 3days!
As you can see above managed to complete the image!!!

Also I did some bottle paintings for the customers.
Thank you very much for all the people whom came and stopped by seeing the image!

Plus please let me mention that a Japanese accessory brand RACKETS offered me a special feather earrings! So beautiful and there fore lots of people asked me about them! Thank you for the designer Yoko!!!