Saturday, 1 April 2017

THREE Aoyama Workshop end! (Tokyo)


先月半ばに行われたTHREE Aoyamaでのワークショップ、満員御礼で無事終えました〜!
ご参加頂いた皆さま、本当にありがとうございました💕

スタート時は皆さん黙々とされていましたが、終わる頃には和やかにおしゃべりしたり。
春満開のTHREE Aoyamaさんでのワークショップ、春気分で楽しい時間を過ごさせていただきました。


この場をお借りして、関係者の皆様、どうもありがとうございました!

The work shop at THREE Aoyama finished with full participants.
Thank you very much for attending today!
At the begging of the class, none was talking... everybody were so serious... but towards to the end, we had easy chat and had a lovely time.

Thank you very much for THREE Aoyama staff and great organizers!

THREE Aoyama>>